Jak kupować - krok po kroku

 

Wstęp

A gdyby tak w jednym miejscu inspirować się wieloma zdjęciami, blogami, poradami czy ciekawostkami z polskiego designu i jednocześnie mieć możliwość zakupu produktów? Teraz to możliwe!

Serwis Dom z Pomysłem oferuje szeroką inspirację i wygodne zakupy. Dom z Pomysłem zrzesza sprzedawców umożliwiając im prezentację i sprzedaż swoich produktów.

Za zakupy, od kliku sprzedawców, płacisz jednym przelewem chyba, że wolisz odbiór towaru za pobraniem.

Zamówione produkty są dostarczane, przez sprzedawców, w zaakceptowanym przez Ciebie terminie i we wskazane przez Ciebie miejsce.

Wszystko zaczyna się pod jednym dachem Domu z Pomysłem. Zapraszamy!

Złożenie zamówienia przebiega w kilku prostych krokach:

 
 Do góry
 

Wyszukanie produktu

Jest klika sposobów na znalezienie interesujących Cię produktów. Poniżej opisujemy najczęściej używane.

Pierwszy sposób, oglądaj zdjęcia na Serwisie Dom z Pomysłem ponieważ obok większości fotografii znajdziesz pasujące produkty do aranżacji wnętrza. Wszystkie dopasowane produkty możesz kupić w Serwisie. Drugi sposób przejrzyj dostępne kategorie produktowe. Trzeci sposób skorzystaj wyszukiwarki.

Zdjęcia– większość zdjęć wnętrz w Serwisie ma dopasowane produkty. Inspiruj się i kupuj. Wystarczy jedno kliknięcie w dopasowany produkt i już możesz go dodać do koszyka. 

Przeglądanie kategorii sklepu dostępne jest z poziomu meny głównego. Wystarczy najechać kursorem na kategorię sklep. Następnie wyświetli się lista umożliwiająca wybór jednej z wielu pod kategorii sklepu. Aby przejść na daną podkategorię wystarczy kliknąć na jej nazwę. Na stronie pokażą się wszystkie produkty z danego zakresu.

Wyszukiwarkadostępna jest z każdego poziomu Serwisu. Znajduje się w górnym prawym rogu zaraz pod koszykiem. W pole wyszukiwarki możesz wpisać dowolną frazę, może to być np. nazwa produktu lub numer referencyjny produktów.

Jeżeli na liście produktowej lub przy zdjęciu wnętrza ukaże się produkt, którego poszukujesz, możesz szybko dodać go do koszyka za pomocą przycisku „do koszyka”. Jeżeli jednak wahasz się między kilkoma produktami możesz przejrzeć ich szczegółowe parametry. Wystarczy kliknąć na zdjęcie lub nazwę produktu, a pokaże się strona, na której znajdziesz m.in. opis produktu, jego wymiary, kolor czy sprzedawcę. Dodatkowo możesz przejrzeć oceny i komentarze innych użytkowników na temat danego produktu.

Aby kupić dany produkt kliknij przycisk „do koszyka”. Wyświetli się okienko, z którego możesz wrócić do robienia zakupów lub przejść do koszyka w celu dokonania zamówienia.

 
 Do góry
 

Twój koszyk

W koszyku prezentowane są wszystkie wybrane przez Ciebie produkty wraz z opisem (m.in. pełna nazwa, nr referencyjny, zdjęcie) i z podziałem na sprzedawców. Obok każdego sprzedawcy są jego podstawowe dane i regulamin sprzedaży (aktywny link).

Planowany termin wysyłki Twojego zamówienia, od danego sprzedawcy, znajduje się przy jego logo.

Z poziomu koszyka można usunąć produkt z koszyka lub dodać go do ulubionych.

Przy każdym sprzedawcy należy wybrać sposób dostawy (np. DHL lub InPost). Ze sposobu dostawy wynika koszt dostawy i sposób płatności (płatność online lub za pobraniem). Gdy wybierzesz sposób dostawy i płatności dla każdego ze sprzedawców na dole strony powinieneś wybrać rodzaj płatności (szybki przelew) chyba, że dla wszystkich sprzedawców wybrałeś sposób płatności za pobraniem.

Dowiedz się więcej o sposobach płatności klikając tutaj.

Poniżej, na czarnym tle, znajduje się podsumowanie całego zamówienia czyli wszystkich produktów od wszystkich sprzedawców. Znajdziesz tam m.in.: całkowitą wartość koszyka, sumę kosztów dostawy od wszystkich sprzedawców i łączną sumę do zapłaty („Razem do zapłaty”).

Jeżeli wszystkie dane dotyczące produktów są uzupełnione możesz przejść do kolejnego kroku klikając przycisk „Kontynuuj”.

 
 Do góry
 

Dane adresowe

Jeżeli jesteś już naszym klientem

Jeżeli jesteś już naszym klientem i posiadasz dane logowania, wystarczy, że wpiszesz je w odpowiednie pola i przejdziesz do następnego kroku klikając „Zaloguj”. W wyświetlonym formularzu uzupełnij swoje dane teleadresowe i kliknij „Kontynuuj”.

Jeśli jesteś nowym klientem wystarczy, że przejdziesz do następnego kroku klikając „Dalej”. W wyświetlonym formularzu uzupełnij swoje dane teleadresowe. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji, w tym celu zaznacz checkbox o nazwie „Zakupy bez rejestracji”, poniżej swoich danych. Jeśli jednak w przyszłości chcesz szybko i sprawnie składać zamówienia, możesz założyć konto w naszym Serwisie. W takim przypadku nie zaznaczaj powyższego checkboxa i niżej wpisz hasło do swojego konta. Po zakończeniu uzupełniania danych zaakceptuj wymagane pola i przejdź do następnego kroku, kliknij „Kontynuuj”.

 
 Do góry
 

Podsumowanie zamówienia

Widok ten podsumowuje całe Twoje zamówienie. Prezentowani są wszyscy sprzedawcy wraz z produktami (m.in. nazwa, zdjęcie, nr referencyjny, ich liczba), które chcesz kupić, kosztami, rodzajem i sposobem płatności oraz danymi na które mają zostać przesłane zamówienia.

Poniżej, na czarnym tle, znajduje się podsumowanie całego zamówienia czyli wszystkich produktów od wszystkich sprzedawców. Znajdziesz tam m.in.: całkowitą wartość koszyka, sumę kosztów dostawy od wszystkich sprzedawców i łączną sumę do zapłaty („Razem do zapłaty).

To jest ostatni krok, w którym możesz poprawić swoje zamówienie, bądź zmienić swoje dane. W tym celu kliknij „Powrót do danych adresowych”. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij w „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Następnie czekaj na maila podsumowującego Twoje zamówienie.

 
 Do góry
 

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Widok podsumowuje całe Twoje zamówienie, prezentowane są wszystkie produkty, które chcesz kupić, wraz z kosztami i danymi, na które ma zostać przesłane zamówienie. Jest to ostatni krok, w którym możesz poprawić swoje zamówienie, bądź zmienić swoje dane, w tym celu przejdź „Wstecz” do poprzednich kroków. Jeżeli wszystko się zgadza „Złóż zamówienie”. 

Pamiętaj jeżeli chcesz aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane musisz potwierdzić zamówienie.

Są dwa sposoby potwierdzenia zamówienia. Wybrany w zamówieniu sposób płatności (płatność online i za pobraniem) determinuje sposób potwierdzenia zamówienia.

Pierwszy sposób jeśli w zamówieniu przynajmniej od jednego sprzedawcy wybrałeś rodzaj płatności „płatność online” aby potwierdzić zamówienie musisz je opłacić za pośrednictwem Przelewy24. Dokonana przez Ciebie płatność online jest potwierdzeniem całego zamówienia nawet jeśli w zamówieniu dla jednego ze sprzedawców miałeś rodzaj płatności za pobraniem. Dokonanie płatności online jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Ciebie całego zamówienia.

Drugi sposób jeśli w zamówieniu, u wszystkich sprzedawców, wybrałeś rodzaj płatności „za pobraniem” wówczas musisz kliknąć w link który został przesłany, do Ciebie, w mailu podsumowującym. Klik w link jest Twoim potwierdzeniem całego zamówienia.

W mailu podsumowującym znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące Twojego całego zamówienia m.in. numer zamówienia, wszystkie zamówione produkty wraz z ich opisem (m.in. pełna nazwa, nr referencyjny, zdjęcie) i z podziałem na sprzedawców, ich podstawowymi danymi i regulaminem sprzedaży. Mail zawiera również aktywny link do Przelewów 24 w celu dokonania płatności lub aktywny link w celu powiedzenia zamówienia dla produktów „za pobraniem” jeśli w zamówieniu, u wszystkich sprzedawców, wybrałeś rodzaj płatności „za pobraniem”.

Po potwierdzeniu przez Ciebie całego zamówienia wyślemy do Ciebie ostatniego maila z informacją, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Zamówione produkty niebawem pojawią się w wskazanym przez Ciebie miejscu.

To wszystko, co należy wykonać podczas robienia zakupów w Serwisie Dom z Pomysłem.

Zapraszamy!

FAQ - najczęściej zadawane pytania
 
 Do góry
 

 

Wczytywanie rekomendacji...