Meble w pokoju do pracy

Meble w pokoju do pracy
Oczywiście niezbędne jest biurko albo stół i wygodne krzesło. Ale równie potrzebne są meble do przechowywania, tak by wśród dokumentów, książek i innych nagromadzonych papierów nie panował chaos, a wnętrze wyglądało estetycznie. Aby znaleźć miejsce na dokumenty, książki i wszelkie szpargały i mieć łatwy do nich dostęp, konieczne są meble do przechowywania. Jakie mamy możliwości, oprócz pojedynczych półek i regałów?

Zazwyczaj mają przeszklone drzwi, a niektóre modele jedną albo dwie szuflady u dołu. W sufitach szaf bywają zainstalowane lampki, które oświetlają ich wnętrze, a to ułatwia znalezienie potrzebnej rzeczy.

Regał pod skosami

 



PLUSY

  •  Te solidnie wykonane starczą na lata.
  •  Na książkach i dokumentach nie gromadzi się kurz.


MINUSY

  • Stosunkowo niewielki wybór.
  • Wyglądają masywnie, nie sprawdzą się więc w małych pomieszczeniach, bo będą je optycznie przytłaczać.
  • Wysoka cena.
  • Wszystkie półki mają jednakową głębokość.
  • Zapełnione książkami czy dokumentami są bardzo ciężkie.

Inne artykuły o pokoju do pracy:

OD CZEGO ZACZĄĆ?

GDZIE URZĄDZIĆ POKÓJ DO PRACY?

OŚWIETLENIE W POKOJU DO PRACY

JAK WYBRAĆ KRZESŁO?

BIURKO

Zobacz nasz wybór:

KRZESŁA

STOŁY, STOLIKI

SZAFKI, PÓŁKI

Niektóre firmy proponują stelaże montowane do ściany, na których zawiesza się półki. Można z nich skomponować regały niskie bądź wysokie, wąskie albo szerokie. Stwarzają też możliwość swobodnej regulacji głębokości i wysokości półek.

Wiszący regał



PLUSY

  • Możliwość zagospodarowania każdego, nawet najbardziej trudnego skrawka ścian.
  • Idealne dostosowanie wielkości, głębokości i wysokości półek do własnych potrzeb.
  • Stosunkowo niska cena.
  • Lekkie, nie przytłaczają wnętrza.
  • Na tyle łatwy montaż, że można się obyć bez pomocy fachowca.

MINUSY

  • Mają biurowy wygląd, nie pasują więc do elegancko urządzonych wnętrz.


I TOBIE SIĘ UDA
Kupując półkę, albo system półek, koniecznie dokładnie sprawdź jaki ciężar można na danej półce położyć, w przeciwnym razie, półki mogą się wyginać, a nawet urwać i spaść.

Inne artykuły o pokoju do pracy:

OD CZEGO ZACZĄĆ?

GDZIE URZĄDZIĆ POKÓJ DO PRACY?

OŚWIETLENIE W POKOJU DO PRACY

JAK WYBRAĆ KRZESŁO?

BIURKO

Zobacz nasz wybór:

KRZESŁA

STOŁY, STOLIKI

SZAFKI, PÓŁKI

To dość popularne rozwiązanie, zarówno w pokojach dziennych, jak i gabinetach. Stalowe profile, z których wykonuje się stelaże półek, łatwo poddają się profilowaniu, tak że można nadać im dowolny kształt. Do takiego stelaża montuje się wkrętami płyty gipsowo-kartonowe i wykańcza gipsem, a później maluje farbą.

 


Biały kącik biurowy

 

 

PLUSY

  • Są lekkie, nie obciążają stropu.
  • Wytrzymałe – nie odkształcają się pod ciężarem księgozbioru.
  • Stwarzają bogate możliwości aranżacyjne, można zagospodarować całą ścianą, wnękę od podłogi do sufitu.

MINUSY

  • Ich stawianie wiąże się z koniecznością opróżnienia pomieszczenia.
  • Dość brudna praca, po jej skończeniu trzeba wysprzątać pomieszczenie jak po remoncie.
  • Na ściankach w miejscu styku z sufitem z czasem mogą pojawiać się pęknięcia.
  • Dość drogie – za metr bieżący półki zapłacimy od 70 do 100 zł.


I TOBIE SIĘ UDA
Planując wykonanie regału z karton gipsu dobrze zastanów się jak najlepiej rozmieścić półki. Dostosuj wielkość i głębokość półek do ich funkcji, jednocześnie myśl jak prezentować będzie się całość.

Inne artykuły o pokoju do pracy:

OD CZEGO ZACZĄĆ?

GDZIE URZĄDZIĆ POKÓJ DO PRACY?

OŚWIETLENIE W POKOJU DO PRACY

JAK WYBRAĆ KRZESŁO?

BIURKO

Zobacz nasz wybór:

KRZESŁA

STOŁY, STOLIKI

SZAFKI, PÓŁKI

Zrób to sam

Fotel czy kanapa? Oczywiście też mogą znaleźć się w pokoju do pracy, ale to już zależy od wielkości pomieszczenia i dodatkowych funkcji, jakie ma ono spełniać.

Wybrane aranżacje

Wczytywanie rekomendacji...